ČASTÉ DOTAZY


KDY VYHLEDAT FYZIOTERAPII?

Pokud se rádi staráte o své zdraví, máte rádi pohyb a věříte, že prevence je základ zdraví, doporučujeme navštívit fyzioterapii. Výhodou preventivní fyzioterapie je minimalizace zranění a bolesti, zlepšení celkové pohyblivosti a flexibility těla a podpora celkového zdraví a pohody. Rádi Vám ukážeme, jaké cviky zvolit, jak si upravit pracovní prostředí z hlediska ergonomie práce a doporučíme pohybové aktivity.

Také nabízíme pomoc při poúrazových stavech, bolestivých stavech páteře a kloubů, sportovní fyzioterapii, fyzioterapii pro dospělé, gynekologickou a urologickou fyzioterapie, fyzioterapie pro těhotné ženy a ženy po porodu.
Pokud Vás však trápí konkrétní obtíže a
rádi byste své obtíže řešili, doporučujeme Vám objednat se k fyzioterapeutovi ZDE.


JAK SE MOHU OBJEDNAT?

Objednat se k nám na fyzioterapii do FyzioUp můžete několika způsoby:

1. ONLINE REZERVAČNÍ SYSTÉM

   a) vyberte si fyzioterapeuta dle vašich preferencí
   b) zvolte si datum a čas, který vám vyhovuje (do poznámky nám můžete ve zkratce napsat, jaké máte obtíže a s čím byste
     potřebovali pomoci, po dokončení objednávky obdržíte email s potvrzením)
   d) zapište si datum do diáře

2. TELEFONICKY – objednat se můžete i telefonicky, rádi vám poradíme s výběrem terapeuta a vybereme společně vhodný termín pro fyzioterapii

3. KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Našim klientům píšeme den před smluveným termínem informativní SMS pro potvrzení termínu.

Přečtěte si prosím pozorně storno podmínky na našem webu.


MÁTE SMLOUVY SE ZDRAVOTNÍMI POJIŠŤOVNAMI?

NE. Ve FyzioUp si jako klient hradíte naše služby sám v režimu samoplátci. Můžete však čerpat benefity u své zdravotní pojišťovny předložením daňového dokladu, který obdržíte po absolvování terapie (více informací o čerpání příspěvků naleznete na stránkách vaší zdravotní pojišťovny).


JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY?

Platba ve FyzioUp je možná hotově, přes QR kód a pomocí FKSP příspěvků.
Platbu skrze zaměstnanecké benefity FKSP je nutno hlásit při objednání termínu (nutnost elektronického zaslání objednávky).


PROČ JSOU ZAVEDENÉ STORNO POPLATKY?

Vážíme si Vaší důvěry v naše služby. Vaše spolehlivost a ohled na naši pracovní kapacitu jsou pro nás klíčové.

Pokud se ocitnete v situaci, kdy nemůžete dodržet domluvený termín, prosím, informujte nás co nejdříve. V takovém případě se Vás storno poplatek netýká (vyjma omluvy méně než 24 hod před smluveným termínem.) Rádi Vám nabídneme termín náhradní.

Máme zavedené 24 hodinové okno pro storno se 100 % poplatkem před Vámi objednaným termínem. Tento krok je zaveden z toho důvodu, že máme omezenou kapacitu a plánujeme naše termíny a terapie tak, aby bylo možné se každému klientovi věnovat s potřebnou péčí a pozorností. Zrušení rezervace méně než 24 hodin před smluveným termínem nám znesnadňuje obsadit uvolněný termín jiným klientem. Tento poplatek nám pomáhá pokrýt náklady spojené s nevyužitým časem a minimalizuje negativní dopad na provoz naší praxe.